петък, 5 септември 2014 г.

Интервю със списание TIME

Почивка би се отразила много добре на Ариана Гранде. Току що откри видео музикалните награди на MTV, пусна втория си албум "My Everything" и участва във видеото за новата й песен с Джеси Джей и Ники Минаж "Bang Bang" - и всичко това за два дена.

С Иги Азалия причинихте ли някаква проблеми на сета на видеото на "Problem"?
Нямаше номера, но беше много забавно изживяване. Тя е много по-висока от мен - трябваше да се кача на нещо, за сцените ни заедно. Шегувах се, че се нуждаех от стълба.

И двете имате опашки, сигурно е било опасно на снимачната площадка с всичкото мятане.
Абсолютно. Имаше много коса.

От какво се освобождаваш в "Break Free"?
Това е песен за раздяла, но аз лично нямаше за кой да пея в нея, защото не съм се разделила с никой. По-скоро я пях за нещата, които ме дърпат назад, страховете ми и негативните неща в живота ми. Неща, от които се страхувам. Исках да се освободя от всичко, което ме караше да се чувствам сякаш не живея живота си пълноценно.

Показва танцувалната ти страна. Кои са движенията ти в клуба?
Трудно е да го опиша. Има много позиране и мятане коса.

Общуваш с феновете си в Туитър много. Кой е най-странният разговор, който си водила с тях?
Господи, толкова много са, че няма да ни стигне времето, за да ги изброя.

Кажи ни емотинконката, която те описва най-добре.
Има едно брюнетка с сухо изражение с малко изрязана глава. Тази ми харесва. След нея слагам емотиконката на облаче, следвана от емотиконката момче, така че означаве, че е момиче, което си мисли за едно момче. Много харесвам тази комбинация. Има един моряшки син квадрат със звезди в него и се предполага, че изглежда като вселената. И тази ми харесва.

Хората казват, че албума ти ги връща към 90-те години, но ти си родена през 1993. Помниш ли 90-те?
Разбира се, че ги помня! Не съм била мъртва.

Не всички на твоята възраст ги помнят!
Не, аз помня много. Бяха толкова жизнени времена. Бях обсебена с Миси Елиът, TLC, Еминем. Всичко беше страхотно. Nickelodeon имаха най-добрите сериала и играчките бяха невероятни. Бях дете през 90-те, но помня много неща. Анимационните бяха супер, музиката също, а трендовете плашещи.

Имаш ли любим тренд от 90-те?
Господи, не знам. За мен косата беше ужасна.

Значи лошото е хубаво? Не се ли завръщат 90-те сега?
Разбира се. Може би по-скоро в ранните години на 21 век. Тогава в отношение на модата, нещата бяха шокиращо излагащи. Хората имаха странни плитки и светло сини сенки.

Една от причините, поради които хората обичат Бродуей кавърите на рап песни е, защото им харесва да те чуват как псуваш. Много ли псуваш?
Абсолютно. Италианка съм! Иска ми се да не го правех толкова често. Но не знам защо хората се шокират така. Предполагам, че е заради ролята, която играх толкова дълго. Кат беше добро момиче. Но мисля, че хората имат грешна представа за мен, защото съм много дружелюбна и обичам да срещам нови хора, разговорлива съм и обичам да карам хората да се смеят. Понякога хората грешат това за слабост - или тъпота. Но тези неща не вървят ръка за ръка.

Кое е най-голямото недоразумение в мнението на хората за теб?
Това. Когато се шокират, когато ме чуват как псувам, ми се иска да знаеха какво е чувството ми за хумор. Имам чувството за хумор на 14-годишно момче. Много е грубо. Когато бях на 7 години, майка ми ме закара да гледам Роки Хорър. Такова е семейството ми. Ние сме италианско семейство, което харесва леко нецензурен хумор. Всички, които гледат Франки в Big Brother, ще разберат за какво говоря.

Няма коментари:

Публикуване на коментар